
- WYPRZEDAŻ(119)
- AKCESORIA(11)
- RĘKAWICZKI(5)
- PIŁKA NOŻNA(500)
- PIŁKA SIATKOWA(622)
- NAKOLANNIKI(10)
- SKARPETY(16)
- KOSZYKÓWKA(176)
- BIEGANIE(92)
- BLUZY DRESOWE(71)
- SPODNIE DRESOWE(15)
- BLUZY DRESOWE DAMSKIE(52)
- SPODNIE DRESOWE DAMSKIE(6)
- KURTKI(36)
- ORTALIONY(43)
- ODZIEŻ REKREACYJNA(257)
- ODZIEŻ TRENINGOWA(138)
- TORBY(119)

8. REKLAMACJA PRODUKTU
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
8.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
8.2.1. pisemnie na adres: ul. Narutowicza 19, 41-250 Czeladź;
8.2.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@errea-sklep.pl;
8.3. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
8.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
8.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Narutowicza 19, 41-250 Czeladź. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
8.6. Prośba o dostarczenie Produktu, nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.


118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

182,80 zł

118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

118,30 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

182,80 zł

152,70 zł

152,70 zł

152,70 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

208,60 zł

215,00 zł

215,00 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

290,30 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

208,60 zł

165,60 zł

215,00 zł

215,00 zł

150,50 zł

150,50 zł

341,90 zł

341,90 zł

341,90 zł

341,90 zł

144,10 zł

159,10 zł

159,10 zł

103,20 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

215,00 zł

159,10 zł

159,10 zł

159,10 zł

159,10 zł

159,10 zł

159,10 zł

292,40 zł

292,40 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł

165,60 zł